sobota 19. prosince 2015

NAROZENINOVÁ SOUTĚŽ - 2. ČÁST

 
Jedna soutěž nám sice skončila, ale to neznamená, že tu nemůže být další! Dnes tu pro vás mám dvě knížky, které do soutěže věnovalo nakladatelství Cooboo a jedná se o Skleněný trůn a Všem klukům, které jsem milovala. Do výher jsem také zahrnula menší tajemný balíček, který obsahuje například knížku 5 Seconds of Summer nebo pohledy a záložky. Pokud tedy máte o tento balíček zájem, koukněte se na facebookovou stránku!
Co musíte udělat pro to, abyste jednu z těchto knih vyhráli? Napsat do komentářů pod tento článek:

1. Přezdívka a Email
2. Jméno pod kterým sleduješ blog
3. Jméno pod kterým sleduješ Cooboo na facebooku
4. Knížku, kterou bys chtěl/a vyhrát (1. nebo 2.)
5. Jednu tvoji vánoční vzpomínku

Soutěž trvá od 19. prosince do 27. prosince. Všem zúčastněným přeji hodně štěstí!:)

39 komentářů:

  1. 1. Mišalína, mis.q@seznam.cz
    2.Mišalína
    3.Mišalína Štenclová
    4.Všem klukům, které jsem milovala
    5. Vybavuji si jedny Vánoce, kdy jsem byla malá. Seděli jsme u stolu a najednou rána z obývacího pokoje. Stromeček už to stání nevydržel a s radostí si to poručil k zemi :D

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Ella Peterson
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    2. GFC: Ella88
    3. Facebook: Ella Peterson
    4. Kniha: Všem klukům, které jsem milovala
    5. Vzpoměla jsem si na takovou vtipnou, když jsme na Štědrý en s bráchou v koupelně pouštěli takové ty plovoucí svíčky, jemu bylo asi 5 a hrozně ho to fascinovalo a pořád se k nim nakláněl a najednou si začal stěžovat, že ho pálí čelo. Málem mu totiž chytily vlasy, jak se tam tak nakláněl. Takže jsme raději sfoukli svíčky, ale dodneška se tomu smějeme :D

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Janka, janapasierbova@gmail.com
    2. Janka Pasierbová
    3. Janka Pasierbová
    4. Rada sa prispôsobím. :)
    5. Keď som pod stromček dostala knižku Harry Potter 5 aj napriek tomu, že sme doma (ja, mamka a brat) s peniažkami veľmi nevychádzali. Táto knižka patrí k tým, ktoré si veľmi cením. :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1.-3.Adriena Hovězáková
    4. Všem klukům, které jsem milovala
    5. Minué Vánoce chtěa mamka hrozně parfém Chloé. Udělali jsme ji překvapení a parfém zabalili do krabice od vysavace, úplně na dno pod papíry. Nejdřív byla zklamaná, že dostala vysavač, potom zvědavá, když dolovala v papírech, nakonec šťastná, když parfém konečně našla :D.

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Slavka Knihomolka, knihomolka@centrum.cz
    2. sleduji jako Slavka Čubanová
    3. Slavka Knihomolka
    4. Skleněný trůn
    5. Minulé vánoce jsem dostala úplně super dárek a to čtečku. Díky ní, čtu daleko víc novinek a mám lehčí přístup ke knihám.

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Pistácie, HajkovaVeronika@email.cz
    2. Pistácie
    3. Veronika Hájková
    4. Líbí se mi obě, je to těžké, asi bych se i klidně přizpůsobila.:) opravdu obě vypadají užasně:))
    5. Těch je tolik:) ale nejvíc si vzpomínám vždy na ty chvilky, kdy mame doma kapra a nas pes, velky milovink kaprů, vzdy vyvadel u vany, delal psi kusy, hrabal packou, a nevedel co se deje, a co to je za tvorecky ve vane:) bylo to roztomily, i kdyz pro kapriky asi šok. Skoda jen, ze tohle uz neuvidim. Bylo to vzdy skvele, tesila jsem se, jak se nas pes bude kazdy rok radovat az zas uvidi vanu plnou vody a ryb:)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Nikča, nikola.krcova@seznam.cz
    2. Nikola Krčová
    3. Nikola Krčová
    4. Všem klukům, které jsem milovala. (Skleněný trůn už mám přečtený :))
    5. Jak jsem byla menší, tak brácha na vánoce dostal první díl Harryho Pottera. Já jsem mu ho tajně vzala, četla jsem ho ve dne v noci ve skříni s baterkou a on ho hledal po celém domě. A hned jak jsem ho dočetla a vrátila jsem mu ho, tak jsem se před ním vytahovala, že já už ho mám přečteného a on ne. Nebyl moc rád no :D

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Adri, adriana.gombalova@seznam.cz
    2. Adri Gom
    3. Adriana Gombalový
    4. Všem klukům, které jsem milovala
    5. Pamatuju si, jak jsem na své desáté narozeniny dostala elektrickou kytaru. Na tom velkém balíku nebylo jméno a rodiče mi řekli až po celém rozbalení dárků, uklizení stolu (takže bylo už kolem půlnoci) prozradili, že je pro mě (u nás totiž zůstávají ještě některé dárky pod stromečkem pro členy rodiny, které je strávili jinde - například moje sestra už má svoji rodinu). Vůbec jsem nevěděla, co tom bude, myslela jsem, že to bude nějaký nábytek :D No a pak jsem hrála celé vánoční prázdniny :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Denyii, denisaciprysova@seznam.cz
    2. sleduji jako Denyii
    3. sleduji jako Denisa Ciprysová
    4. Skleněný trůn :)
    5. Jednou takle na Vánoce, když mmi bylo asi osm jsem hrozně moc chtěla mobil, bylo mi jedno, jaký to bude prostě jsem ho hrozně chtěla. Po rozbalení všech dárků jsem ho, ale nedostala... byla jsem fakt hrozně smutná, když najednou slyším vyzvánění ze stromečku "maminka, je právě na drátě, má něco na srdci..." hned jsem zbystřila a ten mobil našla schovaný v tom stromečku :D

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Milunka21 piesse15@seznam.cz
    2.Eva Vlaskova
    3.Eva Vlaskova
    4.Vsem klukum ktere jsem milovala
    5.uz nevim koii presne bylo ale je to tak osm devet let zpet a byl to prvni snih a snezilo zrovna na Stedry den.Byla to nadhera.

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Ada W. + ada.jack@seznam.cz
    2. Ada W.
    3. Adéla Kolářová
    4. Skleněný trůn
    5. když mi byly asi dva roky, tak jsem prý stála u vany na kyblíku, dívala se na kapra, nakláněla jsem se, abych na něj dosáhla a pohladila si ho, až jsem tam zahučela za ním :D a brácha na sebe jednou strhnul celý stromeček a rozbil ozdoby, když se k němu v noci plížil, aby z něj čmajznul bonbóny :D

    OdpovědětVymazat
  12. 1. eL, koubovalenka8@gmail.com
    2. Lenka Koubová
    3. Lenka Koubová
    4. Všem klukům, které jsem milovala
    5. Jednou se ztratil dárek, o kterém jsem věděla, že ho dostanu. To bylo breku. (byla jsem malá) :D

    OdpovědětVymazat
  13. Eliz, majda.fiedlerova@gmail.com
    Magdaléna Fiedlerová
    Magdaléna Fiedlerová
    Jelikož už druhým, třetím rokem pomáhám rodině balit dárky, protože to nikoho z nich nebaví, stálo se, že jsem dobalila a balíčky schovala do skříně na chodbě v domnění, že tam je určitě rodiče najdou a dají pod stromeček. Omyl, nikdo si jich nevšiml. Až já pak u rozbalování dárečků spozorovala, že tam nějak chybí. Situaci jsem musela vyřešit nenápadným pašováním za zády mladších sourozenců :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak bych ráda Skleněný trůn, ale přizpůsobím se :)

      Vymazat
  14. 1. Smiley, terezickaciganikova@gmail.com
    2. Knižné Maniačky
    3. Terezička Cigániková
    4. 1.
    5. Na Vianoce sa toho vždy veľa udeje. Vždy sa smejeme jak šialení, vymýšľame hlúposti. Pamätám si, keď raz ocino piekol v rúre a otvoril ju, samozrejme sa pozabudol a nahol sa. Horúci vzduch mu skoro fúzy spálil :D Ale inak každý rok sa niečo podobné stane. :))

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Barča, balokoc@seznam.cz
    2. Barbora Lokočová
    3. Bára Lokočová
    4. Skleněný trůn
    5. Moje oblíbená, i když trochu morbidní vánoční vzpomínka je na dobu, kdy byl můj brácha ještě škvrně. Na Vánoce jsme zvyklí mít kapra, který nám nejdřív dva dny plave ve vaně, chodíme se na něho dívat, hladit ho a rádi pozorujeme, jak se plácá ve vodě. Máma je pak tradičně ta, která se má postarat o proces zabíjení. Bráška si ale kapříka za ty dva dny oblíbil a opravdu jsme mu nechtěli říkat že ho zabijeme. Nicméně viděl, že kapr není ve vaně, nýbrž na kuchyňské lince a jaksi nehybný. Ptal se, co se stalo a první, co mamku napadlo, bylo, že kapr šel na karneval. Lukášek to vzal jako samozřejmost a vůbec nedumal nad tím, jestli by to mohla být lež. (Dětská fantazie nezná mezí, tak ho to asi vůbec neudivovalo- kapří karneval :D) Od té doby každý rok vzpomínáme na kapra, který se vzepřel zákonům a místo na talíř si to zamířil na karneval :D.

    OdpovědětVymazat
  16. 1. Zašitá v knihách, zasitavknihach@gmail.com
    2. Zašitá v knihách
    3. Kami Margietová
    4. Skleněný trůn
    5. Jednou když jsme s mamkou stavěly vánoční stromeček s cílem, že ho ozdobíme, zjistily jsme, že se nám nějak rozpadá. Nakonec jsme ho tedy postavily, ozdobily a daly na něj prskavky. A pak se stalo to, že prskavky se se stromečkem skamarádili a tak nám zmizlo půl umělého stromku… :D Prostě se tak trošku opálil, jak to smrdělo už si nepamatuju, ale každopádně konečně máme nový stromek (i když tahle příhoda se stala když sem byla malá, nějak se to vždy prostě zakamuflovalo ozdobama).

    OdpovědětVymazat
  17. 1,Seabook , seabook04@gmail.com
    2, Sea Book
    3, SeaBook
    4, Knihu Všem klukům,které jsem milovala :)
    5, Tak to mám naprosto jasnou.Byl to moment,kdy jsem dostala svůj první dotykový telefon.V té době byly jen telefony Samsung a to ještě takové ty prťavé,ale velmi kvalitní.Skákala jsem dva metry vysoko,protože jsem konečně mohla hrát na telefonu hry,fotit a hlavně být na internetu,což bylo v té době nemožné.

    OdpovědětVymazat
  18. 1. Carli, evousek31@gmail.com
    2. Eva Běhálková
    3. Evča Běhálková
    4. Skleněný trůn ^-^
    5. Jelikož mě vůbec žádná nenapadá, tak musím říct vzpomínku na situaci před pár minutami. Celá rodina jsme pekli perníčky z pytlíku, hrozně jsme se u toho nasmáli, táta zuřil že se to hrozně lepí a že tam bude moc mouky, z čehož jsem umírala smíchy a potom jsme si všichni sedli k plechu a zdobili :) úžasná vánoční atmoška

    OdpovědětVymazat
  19. 1. WeRonnie, verzapadlikova@seznam.cz
    2. veronika zapadlikova
    3. Veronika Zapadlikova
    4. Skleněný trůn
    6. Když mi bylo kolem 8 let, tak babička vždycky na stromeček věšela takový ty čokoládky, no a jelikož já jsem dřív čokoládu milovala a furt jsem nějakou musela mít (ještě, že už jsem z toho vyrostla! :D ) tak jsem je samozřejmě užírala. Měla jsem svoje oblíbený, ale ty už byly už ve spod kam jsem došáhla snědený... tak jsem si stoupla na stolek, na kterém byl stromeček no a samozřejmě co se nestalo... stromek spadl. Všichni z toho měli náramnou srandu a já se chtěla propadnout :D

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Adalynka, ada.prokopova@seznam.cz
    2. Adalynka P.
    3. Aďa Prokopová
    4. Všem klukům, které jsem milovala
    5. Když jsem byla malá, tolik jsem se těšívala na dárky, že bych byla nejraději večeřela v osm hodin ráno. Jakmile jsem neměla chvíli co dělat, už jsem otravovala rodiče s otázkou, kdy už teda jako bude ta večeře. A to klidně třeba ve tři hodiny odpoledne. Naštěstí mě vždycky ve správnou dobu strčili k televizi a koukání na Cestu do pravěku mě vždycky na chvíli zabavilo. :)

    OdpovědětVymazat
  21. 1. moncik.11@seznam.cz
    2. Well, o tom ti napíšu na fb :D Nechci tu psát jméno
    3. Stejný problém :D
    4. Zkusíme jedničku :D Protože je to standalone, jinak bych vybírala dvojku :D
    5. Není to tedy přímo vánoční vzpomínka, ale neustále vzpomínám na své dětství, a to je už tedy opravdu několik let zpátky, co si budem povídat :DDD, kdy jsem sjížděla takovej malej zasněženej kopeček na talíři. Bože, naše dětství bylo tak dokonalý:) Neustále jsem ráda, že ačkoliv jde třeba jen o 13 let, tak je to teď takový rozdíl. Nejen tedy tím, že jsme opravdu ten sníh měli, ale že mám tak úžasné vzpomínky, které mi nic nevezme, a JE, na co vzpomínat ;)

    OdpovědětVymazat
  22. 1. Eloorka, stranska.nicola@seznam.cz
    2. Nicola Stránská
    3. Nicola Stránská
    4. Všem kluků, které jsem milovala
    5. Moje neoblíbenější vánoční vzpomínka je na rok 2000, kdy jsem byla ještě poměrně malá a bratr byl ještě o 3 roky mladší než já. Po štědrovečerní večeři, jsme vždy koukali potmě ven z okna a hledali Ježíška. Tento večer se stalo, že na kopci naproti nám zazářila světla. Dnes si myslím, že to bylo projíždějící auto, ale kdo ví... :)

    OdpovědětVymazat
  23. 1. Sisi Císařovna, danago@seznam.cz
    2. Dana Goliášová
    3. Sisi Císařovna
    4. obě jsou fajn, přizpůsobím se
    5. Nejvíc sem byla překvapená, když mi manžel daroval netbook v době, kdy jsm to vůbec neočekávala.

    OdpovědětVymazat
  24. 1. Tery, novakovaterka22@seznam.cz
    2. Terybook láska ke knihám
    3. Terca Veverka Nováková
    4. Všem klukům, které jsem milovala, protože mám ráda romány
    5. nevím jestli popsat špatnou nebo hezkou vzpomínku, ale spíše tu hezkou, protože jsou Vánoce. Když jsem byla v 8 letech slavila po náročném roce se ségrou, která měla mozkový nádor Vánoce. Byli to ty nejkrásnější Vánoce, protože jsem si myslela, že minulé v 7 letech mohli být poslední. Navíc jsem se ségrou dvojče a strávila jsem nejkrásnější Vánoce s rodinou a právě s ní. Všechno mi přišlo jako velký zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  25. 1. Aires, Sabkapolakova@seznam.cz
    2. Aires´s world of books
    3. Aires´s world of books
    4. Líbí se mi obě, takže bych byla nadšená z jakékoliv z nich :)
    5. Moc ráda vzpomínám na jedny z minulých Vánoc, kdy jsme dědečkovi darovali živé zvířátko. To překvapení a ta radost v očích se nedá zapomenout :) Stala se z nich pak skvělá dvojka :)

    OdpovědětVymazat
  26. 1. Maja, rusnakovamaria99@gmail.com
    2., 3. Mária Rusnáková
    4. Všem klukum...
    5. Jedny Vianoce sme omylom pustili zlé CD na večer, a keďže je u nás zvyk celú večeru nevstávať od stola, počúvali sme Maxim Turbulence :D :D (Jede jede mašínka, kouří...no nič... :D

    OdpovědětVymazat
  27. 1. Kristýna Nejedlá, kristinanj45@seznam.cz
    2.,3. Kristýna Nejedlá
    4. 2.
    5. Na Vánoce máme takovou tradici, že každý rok jdeme na dlouhou procházku, v termosce máme horkou čokoládu a spoustu marshmallow. Celý rok se vždycky na tuhle procházku těším!:)

    OdpovědětVymazat
  28. 1. Cath, kdvorakova112@gmail.com
    2. Kateřina Dvořáková
    3. Kateřina Dvořáková
    4. Všem klukům, které jsem milovala
    5. Minulé Vánoce moje sestra dostala pod stromeček tablet a já jsem rozbalila svůj poslední dárek. Dostala jsem 8 druhů čokolád. Do konce roku jsem ségru otravovala s tím, že ona sice dostala tablet, ale já jídlo :D. Nevím proč, ale takovéto chvilky se sestrou mám vždycky nejraději :)

    OdpovědětVymazat
  29. 1. Evah, eva.hrabalova@atlas.cz
    2. Eva H.
    3. Evča Há
    4. 1. knihu
    5. My každý rok po štědrovečerní večeři jdeme na mši, loni se mi bohužel udělalo zle, ale letos už to bylo v pořádku :)

    OdpovědětVymazat

  30. 1. Alex B, sasanemo@azet.sk
    2. Alex B
    3. Alexandra Bednárová
    4. Všem klukům, které jsem milovala
    5. Pred dvomi rokmi som piekla muffiny na Vianoce a zabudla som do nich pridať cukor, ale moji rodičia sa aspoň tvárili ,že im chutia :-D

    OdpovědětVymazat
  31. 1. Julka Ď. julka.durcekova@gmail.com
    2. Julka Ďurčeková
    3. Júlia Ďurčeková
    4. Všem klukům, které jsem milovala
    5. Keď som bola malá tak som raz na Vianoce dostala kočík pre bábiky. Raz som liezla po skryni a kočík bol vedľa skryne. Boleli ma ruky, pustila som sa a spadla som rovno do kočíka. Mne sa nič nestalo, ale kočík veľmi dobre nedopadol, pretože som ho zlomila. :D

    OdpovědětVymazat
  32. 1.Radula Majchrak .Radca7@seznam.cz 2. Radka úžasňáková, 3. radka majchráková 4. Všem klukům,které jsem milovala.
    Děda k nám jednou přijel pomoct a chtěl zabít kapra,no krev byla po celé zdi :D

    OdpovědětVymazat
  33. 1. Reading with Lucy, acupofluck@gmail.com
    2. Reading with Lucy
    3. Reading with Lucy a Lucie Štěpánková
    4. První knihu Všem klukům, které jsem milovala
    5. Vánoční vzpomínka jo? Tak to se mi vybaví hned toto. Táta mě a bráchovi řekl, když jsme byli malí, že zastřelil Ježíška, tak letos žádné dárky nebudou, ale my jsme mu to nebaštili a jen jsme se tomu smáli, pak zazvonil zvoneček a vyšli jsme do obýváku a tam pod stromečkem nic a my jsme se koukli na tátu tak smutně, že řekl: Tak zavoláme jestli tam nemají náhradu. Táta s námi šel pryč z obýváku a zavolal mu samozřejmě jen tak. A mezitím tam mamka ty dárky připravovala. Jinak žádnou takovou vzpomínku ani nemám, protože na Ježíška jsem přestala kvůli staršímu bráchovy věřit hodně brzy. :)

    OdpovědětVymazat
  34. 1. Šári, suchardovasarka@seznam.cz
    2. Šári Suchardová
    3. Šárka Suchardová
    4. Skleněný trůn. (2.)
    5. Tato vzpomínka je asi 4 roky stará, ale stojí za to. :D Po štědrovečerní večeři jsme šli dolů k babičce pro dárky(máme dvoupatrový dům). Když jsem byla už od všeho unavená, šla jsem do postele, ale moje cesta byla přes obývák. Táta usnul na křesle a najednou spadnul do stromečku. :D Na to nikdy nezapomenu. :D

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. 1. Natka, nataliajavorkova9@gmail.com
    2. Natália Javorková
    3. Natka Javorková
    4. Knihu čislo (1.) velmi po nej dlho snivam a na novu policku by sadla dokonale
    5. Spomienka, ktora je z Stedreho dna. Na ten pocit, ked som sa mohla kukat na rodinu a vsetko bolo dokonale. A hlavne ked som nasla knihy pod stromcekom.

    OdpovědětVymazat
  37. 1) Lucka Štěchová , Lucie.stechova3@gmail.com
    2) Lucka Štěchová
    3) Lucka Štěchová
    4) Skleněný trůn
    5) Mám takovou vtipnou vzpomínku kdy můj brácha přestával věřit na Ježíška a chtěl se přesvědčit jak to je, takže když nastal čas kdy měl táta a děda nandat dárky ke stromečku tak brácha dal svůj mobil na skříň a celé si to nahrál takže zjistil jak to teda s Ježíškem doopravdy je:D

    OdpovědětVymazat
  38. 1. Majkelina majklina.w@gmail.com
    2. Michaela Č
    3. Michaela Červenková
    4. 2. Skleněný trůn
    5. Když jsem byla malá, omylem jsem se začala sprchovat ve vaně, kde byl kapr. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)