středa 1. července 2015

Letní knižní HOP 2015


Zdravím všechny u dnešního článku:) Školní rok je za námi a mnozí z nás se budou už příští týden doma  nudit u počítače. A právě proto jsem se rozhodla zúčastnit se letošního knižního hopu u Cathy a věnovat vám zase nějakou hezkou knížku:)
Jak už jsem slibovala v minulé soutěži, tak tato soutěž JE PRO ČESKÉ I SLOVENSKÉ ČTENÁŘE.

1.7 - 15.7

Jedinou podmínkou je sledovat můj blog (odkaz v menu) :) Výherce potom bude vybrán přes random.org a vyhlášen na mé facebookové stránce.
Nakonec jsem se rozhodla udělat dvě soutěže - jednu velkou a druhou menší. V té menší by se soutěžilo o mé 3 vlastnoručně vyrobené záložky, na které se můžete podívat tady:)

~*~*~
Když jsem pořádala minulou soutěž, tak mě až překvapilo, kolik z vás mělo zájem právě o knihu Jíst meditovat milovat. Proto jsem vám chtěla udělat radost a knihu koupit ještě jednou, abyste si o ní mohli zasoutěžit:) No a také jsem k tomu přidala knihu Chvíle před koncem (kterou mám doma také a moc doporučuji!) Výherci budou tedy dva:)





HTML kód:

8 komentářů:

  1. Jé, Jíst, meditovat, milovat je skvělá knížka, náhodou jsem jí kdysi potkala v antikvariátu a koupila jsem jí jenom proto, že se mi líbil ten film a občas se do ní kouknu, jsou tam dobrý myšlenky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za krásnou soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé soutěže. Hodně me zaujala kniha Chvíle před koncem. A záložky jsou taky parádní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Terka Černá
    Jíst, meditovat, meditovat bych si moc přála přečíst :))))

    OdpovědětVymazat
  5. záložky sú top:))
    gfc. Martina Metesová
    metesova.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ráda jsem se soutěže zúčastnila. :) Děkuji..
    GFC: Cathy

    Cathy Chloupková
    Mezi nebem a peklem | http://mezi-nebem-a-peklem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji jako Inn Inn :)
    star.world@email.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)