pondělí 13. dubna 2015

PRVNÍ KNÍŽNÍ BLOGOVÁ SOUTĚŽ!

Krásné pondělní odpoledne všem!:)
Dnes jsem si pro vás připravila soutěž o dvě knihy, a to o knihu "Zapomenutá" a "Mrazení." Tato soutěž není sponzorovaná žádným nakladatelstvím!:)

Dohromady z vyplněného formuláře můžete získat až 7 vstupů, takže máte docela dost velkou šanci na výhru:)) Výherci budou dva - každý dostane jednu knihu:) Povinné - Sledovat tento blog přes GFC - odkaz v menu:) Všem zúčastněným přeji hodně štěstí!:))
Ještě bych se moc chtěla omluvit slovenským čtenářům, ale tato soutěž je pouze pro čtenáře s českou doručovací adresou:/ Jelikož je to první soutěž na blogu, tak nepředpokládám, že se vás přihlásí hodně, ale další soutěž už bude i pro Slovensko!:))
Výherci budou losováni pomocí random.org:)
Do soutěže se mohou přihlásit jen ti, kteří i po vyhlášení zůstanou pravidelnými čtenáři!

( 13.4 - 5.5.2015)

19 komentářů:

  1. Jéé, to je soutěž o moc hezké knihy! To se moc ráda přidám :3

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní soutěž, ráda se zúčastním :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá soutěž! Jsem ráda, že jsem na tvůj blog narazila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ceny líbí!:) Přeju hodně štěstí!:))

      Vymazat
  4. Super! Díky za vytvoření této soutěže, ráda se zúčastním :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. zkusím:). Prosímtě, co je to za soutěž jak máš v menu, že se jí účstníš? Šepotání bych brala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně štěstí!:) S tím odkazem se moc omlouvám, neuvědomila jsem si, že jsem tam dala špatný odkaz!:( Tu soutěž najdeš tady:) http://imoox.blogspot.cz/2015/04/zelena-soutez.html

      Vymazat
  6. Mrazení už si chci dlouho přečíst, tak doufám, že se mi poštěstí O:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé soutěž o knihy, super! Vypadají dobře. Doufám, že budu mít štěstí. :-D
    Alisce@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní soutěž! Ráda se zúčastním ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké knížky...snad se mi poštěstí jednu vyhrát :)
    vermrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Bezva blog, ráda se zúčastním a těším se na další tipy :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné knížky a krásná soutěž ♥ GFC - Kristýna Košulčiová ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ty knížky vypadají zajímavě :)
    GFC: Simona Urbanová :)

    OdpovědětVymazat
  13. Knížky vypadají super :)
    Eve

    OdpovědětVymazat
  14. Zapomenutou už mám, ale to nevadí. Skvělá soutěž hned se du přihlásit. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělá soutěž :) Zapomenutá by mi udělala radost, takže se ráda zúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  16. Škoda, že už jsem to nestihla, ty knihy vypadají skvěle :) Těším se na další soutěž!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)