pondělí 23. února 2015

TÝDEN S KNÍŽKOU (1)

Ahoj všem!:) Dnes jsem se rozhodla zapojit do oblíbeného projektu, a to do ´týdne s knížkou.´ Většina knižních blogerů týdne s knížkou natáčí, ale já jsem se to rozhodla pojat trochu jinak a sepsat to do článku:) Tak doufám, že dostanete trochu inspirace na další čtení! Určitě mně dejte do komentářů vědět, jaké knihy právě čtete vy!:)


Poslední dopis od tvé lásky/ kniha od mé nejmilejší autorky - Jojo Moyesové. Není divu, že jsem se na tuto knihu moc těšila, protože její bestseller´ Než jsem tě poznala´ jsem si oblíbila a ráda se k němu stále vracím. Moyesová dokáže psát příběhy velmi věrohodně, uvěříte jí vše, co před vás postaví. Hlavní postavy mi jsou vždy opravdu blízké a náhlé zvraty nesu dost špatně. Mamka mi před pár dny řekla, že viděla film úplně se stejným tématem s Julií Roberts v hlavní roli. Sama jsem ho ještě neviděla, ale musím to rozhodně co nejdříve napravit!
* to jsem nicméně opět mimo téma *
Ta knížka mě zkrátka nebaví. Čekám, modlím se za to, že se stane něco převratného a já tu knihu začnu milovat. No nevím.. četli jste? Jaký je váš názor? Samotřejmě knihu dočtu, potom určitě musím napsat recenzi, protože zatím ve mě vyvolává jen samé smíšené pocity!
Co s láskou/ jsem si dneska půjčila v knihovně, protože ten film se mi hrozně moc líbil a já nikdy žádnou knihu od Nicholas Sparks nečetla *měla bych se stydět, já vím*, takže jsem se rozhodla to co nejdříve napravit! Vím, že se spousta lidem zpracování Michaela Hoffmana nelíbila (a musím souhlasit, že výběr herců byl opravdu trochu katastrofální), ale i tak se mi ten příběh moc líbil a film jsem si užila:) Uvidíme, jak na tom bude knížka!:)Červený vrch/ jsem si také půjčila dneska a musím říct, že jsem se na žádnou knihu ještě tolik netěšila! Přečetla jsem pár úvodních kapitol a jsem z toho celého nápadu hrozně nadšená:) Vím, že je teď téma ´virová epidemie´dost rozšířená, ale já ještě žádnou takovou knihu nečetla a když jsem viděla, že je tato kniha volná, hned jsem musela naklusat do knihovny a tuhle knížku si odnést. *A ta obálka, hihi...to jsem prostě nemohla odolat!* Už po pár kapitolách se mi ta knížka moc líbí, tak uvidíme co na to budu říkat po přečtení:)

50 Odstínů šedi/ Hihi, jo. Už i já jsem propadla tomuhle "hitu", ale zatím jsem se k těm zajímavějším částem nedostala. Myslím si, že tohle budu číst pořádně dlouho, protože jsem si to stáhla do čtečky a já svou čtečku moc ráda zanedbávám *a je taky věčně vybitá*, ale co mi zatím dost vadí je styl aurotky. Nesedí mi. Škoda.
V pasti/ O téhle knížce jsem poprvé slyšela také v jednom týdnu s knížkou a hned tu knihu musela mít! Mám ráda příběhy ze středních škol a pokud jste o téhle ještě neslyšeli, běžte hned do knihovny a půjčte si ji! Hrozně se mi líbí grafické zpracování v podobě nabývajícího sněhu na stránkách, připadá mi to jako parádní oživení a za tenhle nápad mohu dát jedině palec nahoru! Stylem mi to trochu připomíná Esej o tragédii, což je jedna z mých nejoblíbenějších knih, tak jsem moc zvědavá kam nás tato tragédie zavede:) Četli jste? Jaký je váš názor?

To by bylo vše k dnešnímu týdnu s knížkou (16.-22.února), doufám, že jste nasbírali aspoň trošičku inspirace a dáte mi vědět, co právě čtete vy!:) Mějte se krásně a užívejte jarní prázdniny!:) *pokud už jste je neměly a teď netrčíte ve škole jako já:(*


2 komentáře:

  1. ja som 50 shades 1 prečítala za 13 hodín, vkuse som čítala 8D aj keď som tomu dala 4 hviezdy, nie je to pre mňa nejak extra dobrý výnimočný román. skôr naopak. akurát sa to dobre čítalo, ale žeby to malo plnohodnotný obsah a dej, to asi nie 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za 13 hodin? Wow!:D:O Jsem zvědavá, co na to budu říkat:))

      Vymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)