středa 18. února 2015

Goodreads Tag

Krásné odpoledne všem:)
Včera jsem při kažodenním projíždění tumblr narazila na jeden tag a protože se poslední dobou doma docela nudím (máme prázdniny, hehe) tak jsem se rozhodla sepsat pro změnu nějaký oddechový článek. Bohužel vůbec netuším, kdo tenhle tag vymyslel, takže vás budu muset nasměrovat pouze na Tumblr. Nominuju úplně všechny z vás, tak mi nezapomeňte do komentářů poslat odkaz!:)


-♥-♥-♥-

1. What was the last book you marked as “read”? 
Byla to kniha "Zbožňuju Vánoce" od mé oblíbené Lindsey Kelkové. Trochu mě mrzí, že už mám za sebou úplně poslední kni

2. What are you currently reading?
Právě čtu "Ready player one", což je kniha, o které jsem četla hodně pozitivních recenzí a tak jsem samozřejmě nemohla odolat a hned si jí stáhla do čtečky. Bohužel na ní nemám poslední dobou vůbec čas, takže jsem pořád stále na začátku, ale čte se vážně skvěle a myslím, že nebude vůbec špatná:)

Dále mám u postele mé dárečky k Vánocům a to "Poslední dopis od tvé lásky" od mé milované Jojo Moyesové a potom všemi známé "Hunger Games." Zatím jsem z toho dopisu docela dost zmatená a bohužel se mi to moc nelíbí. Tak doufám, že mě Moyesová překvapí a ta kniha mi ještě ukáže, jak jsem se v ní zmýlila.

3. What was the last book you marked at “to-read”? 
"(Ne) obyčejný kluk."  Netuším, kdy se k této knize dostanu, protože můj ´to-read´ list je už opravdu dlouhý, ale docela dost mne zaujala, tak doufám, že co nejdříve!:)

4. What book do you plan to read next?
Jelikož teď mám rozečtených opravdu spoustu knih, tak bych je nejdřív chtěla dočíst a až potom se pouštět do nějakých dalších. Každopádně, v mé knihovničce už čeká druhý díl HG a spousta dalších titulů, takže si myslím, že o knihy mít nouze nebudu.hu z této IHeart série, protože byla opravdu skvělá a mohu ji jen vřele doporučit!:)


5. Do you use the star rating system? 
Samozřejmě. Ale někdy mi připadá - když se zpětně kouknu na má hodnocení - že vůbec nejsem kritická!:D Většinu knih hodnotím 4mi, či 5ti hvězdičkami. Přitom některé si to ani nezaslouží.

6. Are you doing a 2015 Reading Challenge?
Ano. Pro letošní rok jsem si dala 50 knih, což se podle mého dá v klidu zvládnout :) Rozhodla jsem se tak hlavně kvůli škole, protože ta je pro mě teď samozřejmě nejdůležitější a tak knihy musí jít trochu stranou. Nicméně, už teď jsem o tři knihy napřed, takže uvidím, jestli to nakonec ještě neposunu.

7. Do you have a wish list? 
Řekla bych, že ano. A to všechny knihy v mém "to-read" listu.

8. What book do you plan to buy next?
Rozhodně plánuji "Pět", protože Ursula Poznanski je jedna z mých nejoblíbenějších autorek a její knihy prostě nemají chybu. Dále taky koukám po "Stříbrné zátoce" od Moyesové, tak třeba mi ji nějaká dobrá duše koupí k narozeninám (Mami?)

9. Do you have any favorite quotes, and would you like to share a few?
Já se vždy pro nějaký citát nadchnu.. a potom ho zapomenu:(

“Don't cry because it's over, smile because it happened.”  - Dr.Seuss

10. Who are your favorite authors?
Ursula Poznanski a Jojo Moyesová.

11. Have you joined any groups?
Bohužel. Ne, že bych nechtěla.. spíš už na tyhle věci v mým životě nezbývá čas.

Doufám, že se vám tag líbil a pokuď ho někdy taky na svém blogu zveřejníte, tak určitě nezapomeňte poslat odkaz do komentářů!:) 

2 komentáře:

  1. Skvělý tag, který vidím poprvé :) Na Ready player one se taky brzy chystám :) Jak se ti zatím knížka líbí? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem bohužel ještě na začátku, protože se snažím zabrat trochu ve škole:( Každopádně zatím je to skvělý! Rozhodně do té knížky běž - já si jí stáhla v pdf na uloz.to - tak doufám, že mě konec nějak nezklame a ta kniha bude pořád tak skvělá:)

      Vymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)