pondělí 9. února 2015

5 Filmů, na které nedám dopustit

/Ahoj všem!/
* po hrozně dlouhé době, já vím.

Dnes jsme měli ve škole trochu volnější rozvrh, a tak jsem se rozhodla sepsat nějaký další článek:) Původně jsem plánovala recenzi, ale nevím.. řekla bych, že jsem trochu za tu poslední dobu zlenivěla. Takže prosím omluvte mou dočasnou neaktivitu. No a abych vám to alespoň trošičku vynahradila, tak jsem tu s pár filmy, které mě za poslední dobu opravdu vzaly a nedám na ně dopustit:) Určitě dejte vědět, jaké se líbí vám!:)


Rozhodně nedám dopustit na klasiky typu Pride and Prejudice a Jane Eyre, které mě vždy dokážou naprosto dojmout a i po třicátém shlédnutí z nich dokážu být úplně na měkko. Obecně mi styl Jane Austinové a Charlotte Bronteové připadá velmi podobný, ale nemůžu si vůbec na nic stěžovat ♥ Upřímně se mi Pýcha a předsudek líbilo víc než Jana Eyrová, ale oba mají v sobě své zažité kouzlo a myslím si, že tyto dva filmy by měl vidět úplně každý:))
A prosím, můžeme tu mluvit o tom úžasném hereckém nadání Matthewa MacFadyena? Jojojo, už jen kvůli tomu ten film musíte naprosto zbožňovat♥

Také bych tu moc ráda zmínila film Transcendence, na kterém jsem byla v kině s kamarádkou a rozhodně toho nelituji. Je to jeden z nejlepších filmů, které jsem za poslední rok viděla a můžu ho vřele doporučit. Samotný námět mi nepřipadal zas tak originální, ale filmové zpracování nemělo chybu a výběr herců byl naprosto špičkový. Také nesmím opomenout můj milovaný film The Maze Runner, který se k mému zklamání setkal s obrovskou kritikou, ale mě se ten film zkrátka líbil. A ani kniha nebyla špatná. Líbila se mi ta originalita - a nikdo mi nenamluví, že tam žádná nebyla - a rozhodně ho musím řadit k těm lepším akčním filmům. Doporučuju!


Dále bych všem příznivcům romantických slaďáren doporučila film Co s láskou ve ztvárnění Michaela Hoffmana. Nebudeme si tu nic nalhávat o originalitě, protože tou se tento smutný příběh moc pyšnit nemůže. Vsadím se, že bych našla spoustu filmů, které svou originální myšlenkou tenhle předčí všemi deseti a nechají ho ještě daleko za sebou, ale nikdo mi nevezme, že to zpracování bylo strhující. Obecně filmy z režie Michaela Hoffmana mám moc ráda a tento nebyl výjimkou. Sledování jsem si vážně užila, konec jsem sledovala se slzami v očích a dodnes nemohu uvěřit, jak dojemný ten příběh je. Pokud patříte k té většině, která stojí na mé straně, určitě mi dáte za pravdu, že mladší generace byla o hodně hezčí a reálnější. Protože děvčata, samozřejmě, že se na ty filmy koukáme jen kvůli hezkým chlapům, no ne? Místy jsem opravdu nad výběrem mužského obsazení skřípala zubama, ale celkově se mi film velmi líbil a mohu ho vřele doporučit♥

A co vy? Jaký film by jste mi doporučili?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)